هتل های 5 ستاره کیش
نوشته شده توسط : سیمین

هتل داریوش کیش 

هتل 5 ستاره داریوش کیش که با الهام گرفتن از تخت جمشید بصورت سمبلی از افتخار و شكوه ایران باستان در دوران هخامنشیان ساخته شده‌است. از نظر موقعیت مکانی در سواحل شرقی خلیج همیشه فارس با معماری بی‌نظیر در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع از منحصر به فردترین هتل‌های جنوب کشور است و با فضایی مجلل و بسیار زیبا در خلیج فارس قرار دارد که مسافران تور کیش را به خود جذب میکند. 

امكانات هتل داريوش كیش :

سالن کنفرانس , اتاق بيليارد, کافى شاپ لابى,  روم سرويس 24 ساعته , لاندرى , مينى بار و صندوق امانات , امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها , گشت سياحتى جزيره , گشت بازارها , کافي نت , سالن بدنسازي , صبحانه بوفه + ترانسفر و... را نام برد .مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوندو لحظات خوشی را در هتل داریوش سپری کنند.

 


هتل پارمیس کیش 

هتل بین‌المللی پارمیس کیش یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش میباشد،هتل پارمیس کیش از  هتلهای 5 ستاره  کیش است که به سبب داشتن مرکزیت بسیار مناسب در میدان پردیس و روبروی بازارهای  پردیس از جمله هتلهای پر طرفدار کیش است . اين هتل در سال 1385 افتتاح گرديده .این هتل همچنین دارای معماری زیبا و لابی مجللی است . هتل پارمیس کیش یکی از هتلهاي پر طرفدار كيش است که هم از نظر  کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل و ...  امتيازات ويژه اي دارد که میهمانان تور کیش را به خود جذب میکند.

امکانات هتل پارمیس کیش :

از امکانات هتل پارمیس میتوان به سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  کافى شاپ ، کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد . هتل پارميس داراى چهار رستوران به شرح ذيل مى باشد :دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى ،رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى .مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.


هتل شايان كيش

هتل شايان كيش از بزرگترين و قديمى ترين هتل هاي  جزيره کيش است . هتل پنج ستاره شايان داراي ۱۹۵ اتاق  ، سوئيتهاى ساحلى ، سوئيتهاى معمولى و رويال ، اتاقهاى رو به دريا و جزيره و همچنين دوبلکس هاى لوکس است که میهمانان تور کیش را به خود جذب میکند.

امکانات هتل شايان كيش :

رستورانهاى ايرانى و فرنگى ، آرايشگاه ، کافي‌نت و گيم‌ نت ، پارکينگ اختصاصى ، خشکشوئى، سالنهاى کنفرانس ، سالن تفريحات سالم و همچنين خدمات فکس ، کافى شاپ، دسترسى آسان به مراکز خريد،دريا و ... رانام برد. مسافران  تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.از ویژگی های منحصر به فرد این هتل که به لحاظ موقعیت مکانی در مراکز نوار سیاحتی کیش قرار دارد مناظر زیبا و دسترسی به سواحل رویائی جزیره می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه ۷ کیلومتر و تا دورترین مرکز تجاری ۳ کیلومتر می باشد. هتل بین المللی شایان با در اختیار داشتن مدیریت و پرسنلی مجرب و امکانات و تجهیزات پیشرفته سعی بر آن دارد تا شما در مدت اقامت خود از نهایت آسایش و رفاه برخوردار بوده و سفر کیش و اقامت در این هتل یادآور خاطره ای خوش و فراموش نشدنی برای شما باشد.

 

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

  تور کیش بهار 95

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: